پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره

دلنوشته مامان

تعطیلات

1393/6/2 17:56
نویسنده : مامان زهره
428 بازدید
اشتراک گذاری

عسلک مامان سلام. چندوقتی خونه نبودیم ونتونستم از تو وشیطونی هات بنویسم، چندروزی خاله زهراخونمون بود وچندروزهم رفتیم شیراز. بهت حسابی خوش گذشت همه اماده خدمت به شاهزاده من بودن مخصوصا باباجون ها. عزیز دلم این چندروز حسابی اب بازی کردی وتاتونستی لباساتو کثیف اخه خودمون توی اپارتمان هستیم واب بازی تو به حمام محدود میشه اما اونجا حیاط بود و... یه شب رفتیم نخلستان ویه شب رفتیم هفت خوان اما تو طبق معمول بدغذا... یه شب بادایی هادی رفتیم پارک، اولین بار بود که به شهربازی میرفتی وخیلی بهت خوش گذشت. وقتی بیرون میریم اصلا دست مامان وبابایی رو نمیگیری ودوست نداری بغلت کنیم واین منو اذیت میکنه اخه میترسم بیفتی ویاتوی شلوغی... بهرحال سفر خوبی بود دوباره برگشتیم خونه، من وتو تنها شدیم. مامانی یکم سرماخورده وزیاد بهت نزدیک نمیشم، دلم لک زده واسه بوسیدن وخوردنت... خیلی دوست دارم مامانی. توبزرگترین هدیه خدا هستی. الان خوابیدی ودلم برات تنگ شده. دوست دارم عزیزم دوست دارم یه دونه من...

سنتور

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان سیما
3 شهریور 93 20:18
سلام عزیزم بدو بیا وبلاگم یه خبراییه
مامان سیما
4 شهریور 93 19:45
راستش من پسرتو نشون کرده بودم واسه دخترم آخه پسرت محشره ماشالله ماشالله . معلومه که مامانش چقدر زیباست حالام اشکال نداره دوست میشن با هم
مامان سیما
4 شهریور 93 19:45
آره عزیزم شرکت گاز پارس جنوبی شوهر شمام اونجاست ؟؟؟
مامان زهره
پاسخ
انشالا، نه گلم توی پالایشگاه گاز پارسیان هستش. لامرد.
نی نی عکس
7 شهریور 93 18:09
ماشاالله چه نی نی نازی ز بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/